Copywriter kavramı dijital pazarlamanın gelişimiyle önemini artırmaya devam ediyor. Durum böyle olunca copywriter nedir? Nasıl olunur? Copywriter tam olarak ne…
Devamını Oku »Dijital Pazarlama
Click Through Rate (CTR) tıklama oranı anlamına gelmektedir. Dijital pazarlamada, tıklama oranı (TO), bir web sayfasını görüntüleyen ve o sayfada…
Devamını Oku »İnfografik nedir ne değildir detaylıca değinmeye çalıştık. Keyifli bir şekilde okuyacağınız bir içerik olduğunu düşünüyoruz. Geçmişten günümüze tarihini, kullanım alanlarını…
Devamını Oku »SEM: web sitelerinin arama motoru sonuç sayfasında (SERP) çevrimiçi görünürlüğünü artırmayı amaçlayan bir dijital pazarlama stratejisidir. Arama Motoru Pazarlaması (Search…
Devamını Oku »Blog yazmak, internette kendi alanınızda uzmanlığınızı paylaşmanın ve çalışmalarınızı okuyucularla paylaşmanın etkili bir yoludur. Blog Nasıl yazılır hala bilmiyorsanız, doğru…
Devamını Oku »Harika bir web siteniz olduğunu düşünelim. Bu durumun müşterileriniz için de aynı şekilde değerlendirebileceğini düşünüyor musunuz? Yoksa kendi zevklerinize göre…
Devamını Oku »Clickbait ne demek sorusunun cevabını arayan kullanıcılara sürpriz gelişme! Bu içeriği okuyanlar inanılmaz bir değişime adım atıyor! Desek ilginizi çekmez…
Devamını Oku »Call to action (CTA), sosyal medya platformlarında, web sitelerde aktif olarak kullanılan yönlendirme içeriklerini kapsar. Dijital dünyanın hemen hemen her…
Devamını Oku »Funnel (Satış Hunisi) Aşamaları Nelerdir? Funnel, türkçe karşılığı ile “huni” olarak adlandırılır. Türkiye’nin pazarlama alanında “satış hunisi” ve “pazarlama hunisi”…
Devamını Oku »Yılbaşında en çok satan ürünler listesi yazımızda e-ticaret firmalarının satışlarını artırmaya yönelik bilgiler paylaştık. Çünkü, E-ticaret firmaları için özel kampanya…
Devamını Oku »