Dijital Pazarlama Blog

    1 gün önce

    Meta Description Nedir?

    Meta description, bir web sayfasının içeriğini kısa ve öz bir şekilde tanımlayan HTML bir öğedir. Bu açıklama, arama motorlarının sayfa…
    2 gün önce

    Markalı ve Markasız Trafik: Dönüşümünüzü Artırmak İçin Hangisine Odaklanmalısınız?

    SEO dünyasında, markalı ve markasız trafik kavramları, bir web sitesine gelen ziyaretçilerin kaynaklarına göre kategorize edilir. Bu iki tür trafik,…
    2 gün önce

    AMP Nedir? Nasıl Kullanılır?

    AMP, “Hızlandırılmış Mobil Sayfalar”ın kısaltmasıdır ve web sayfalarının hızını artırmak için geliştirilmiş bir Google projesidir. Mobil cihazlarda daha hızlı yükleme…
    2 gün önce

    Dönüşüm Oranını Artırmak İçin 10 İpucu

    Dönüşüm oranı, istenilen belirli bir eylemi tamamlayan kullanıcıların yüzdesini gösterir. Bu oran, ‘dönüşüm’ adı verilen bir eylemi gerçekleştiren kullanıcıların toplam…
    4 gün önce

    Algoritma Nedir?

    Günümüzde, bir makinenin veya özellikle bir bilgisayarın belirli bir hedefe ulaşmak için takip ettiği kurallar dizisi için kullanılan terim genellikle…
    4 gün önce

    Alt Text Nedir?

    Günümüzde, Google’ın SERP’lerinin yaklaşık %19’u görsellerden oluşuyor. Bu, en iyi SEO çabalarınıza rağmen yine de başka bir organik trafik kaynağını,…
    4 gün önce

    SEO Ajansı Seçerken Dikkat Etmeniz Gerekenler

    Organik arama sonuçlarındaki görünürlük artışı, işletmenizin büyümesini büyük oranda etkiler. Bu nedenle, bu hizmeti alabileceğiniz SEO Ajansı‘nı seçerken dikkat etmeniz…
    4 gün önce

    Amazon SEO Nedir? Nasıl Yapılır?

    Amazon SEO, kullanıcıların alışveriş yaparken kullandıkları belirli anahtar kelimelere odaklanır. Amazon kullanıcıları genellikle alışveriş yapmak amacıyla arama yaparlar, bu yüzden…
    Başa dön tuşu