Orbita Sözlük
Web sitenizin arama motorlarında nasıl daha üst sıralarda çıkabileceğini, dijital reklamcılığın nasıl çalıştığını
ve online pazarlama stratejilerinin nasıl oluşturulduğunu öğrenmek için doğru yerdesiniz.
Şimdi Öğrenmeye Başla!
Gelin birlikte göz atalım…
SEO Nedir?
Robots.txt Nedir?
Site İçi (On Page) SEO Nedir?
Meta Description Nedir?
EEAT Nedir?
Google Ads Nedir?
KPI Nedir?
ROI Nedir?
Dijital Pazarlama Terimler Sözlüğü
Dijital Pazarlamaya dair bilmeniz gereken tüm güncel terim içerikleri burada!
Yoksa Aradığın Bunlar Değil Mi?
Merak etme, sadece terimleri anlatmakla kalmadık. Sektöre dair bilinmesi gereken her şey asıl blog sayfamızda!
Şimdi blog sayfamızı ziyaret et, uçsuz bucaksız stratejik ipuçları ile tanışma fırsatı yakala!
Microsoft Clarity Nedir? Nasıl Kurulur?
Microsoft Clarity, web sitenizin kullanıcı davranışını derinlemesine analiz etmek ve hata ayıklama sağlamak için özel olarak tasarlanmış bir araçtır. Diğer analiz araçlarından farklı olarak, Clarity kullanıcıların sitenizle etkileşimlerini görsel olarak anlamak için benzersiz bir yaklaşım sunar.
Bu içeriğimizde Microsoft Clarity Nedir? Nasıl Çalışır? Temel özellikleri, Google Analytics ile arasındaki farklılıkları ve Microsoft Clarity’den nasıl en iyi şekilde yararlanabileceğinizi anlatacağız.
Yapılandırılmış Veri Nedir? İşletmeler İçin Veri Yönetimi Stratejileri
Yapılandırılmış veri teknolojilerini özellikle Google, web sitelerindeki içeriği anlamak ve bu içeriği arama sonuçlarında daha detaylı ve etkileyici bir şekilde gösterebilmek için kullanır. Bu veriler, Google’ın içerikleri daha etkili sonuçlar ile zenginleştirmesine yararken, kullanıcılara da daha verimli ve kullanıcı dostu bir arama deneyimi sunar. Orbita Dijital olarak sizler için hazırladığımız bu blog yazımızı gelin birlikte inceleyelim…