Google Sıralamanızı Yükselten 3 SEO Önerisi
Google Sıralamanızı Yükselten 3 SEO Önerisi
Google Sıralamanızı Yükselten 3 SEO Önerisi
SEO, web sitenize organik trafik çekmek için en etkili kanallardan birisidir.
Google'da Sıralama Yükselten 3 SEO Önerisi
Google sıralamalarınızı yükseltmek için Google'ın nasıl çalıştığına, algoritmaların ne istediğine dikkat etmek gerekiyor. Sizler de 3 SEO Önerisi ile web sitenizin trafiğini iyileştirebilirsiniz. Google algoritması, sıralamaları belirlemek için yüzlerce faktörü önemsiyor. Bu yüzdende bizim için önemli olan 3 SEO önerisini sizlerle paylaştık. SEO stratejisi oluşturup geliştirmek kimi zaman sanıldığı kadar kolay olmuyor. Çünkü, Google'ın algoritmaları sürekli değişiklik gösteriyor. Bu yüzden de, içeriklerinizi Google için değil kullanıcıları odaklayarak yapmanız da fayda olucaktır. Aslında Google'ın bizlerden istediği de tam olarak bu! Kullanıcılara yarar sağlayan, amaçladığı şeyi karşısına sunabilen web siteleri tasarlamak, sahip olmak.
SERP'de daha üst sıralarda yer almak için Google'ın bütün sıralama faktörlerini bilmenize gerek yoktur. Yukarıda da bahsettiğimiz gibi, web sitesinizi sadece Google için değil kullanıcı odaklı düzenleyerek sıralamalarınızı iyileştirebilirsiniz.
Bu konuda uygulamaya alabileceğiniz ve performans elde edebileceğiniz 3 SEO Önerisi' ni sizler için hazırladık. Sonuçları uzun vadede daha verimli şekilde alacağınızdan şüpheniz olmasın!
1. Özgün Görseller Kullanın
Google sıralama faktörlerinden birisi de özgün görsel ve içerik kullanımıdır. Bu yüzden de 3 SEO önerisi arasından yer almaktadır. Web sitenizde yer alan görsellerin özgün olduğundan emin olun. Görsellerinizin alakalı, ilgi çekici ve aksiyon almaya yönelik olması da oldukça önemlidir.
Google orijinal multimedya içeren sayfaları sıralamayı tercih edebilir. Reboot Online tarafından 2019 yılında gerçekleştirilen (ve 2020 yılında güncellenen) bir sektör araştırması, orijinal görselleri olan ve olmayan sayfaları test etmeye karar verdi .
Bir web sitesi, profesyonel bir ekip tarafından çekilen tamamen özgün görseller kullandı. Diğer web sitesi ise stok ve alıntı görseller kullandı. Google sıralamalarına etki edecek tüm diğer faktörleri eşit tutmak için aynı yazılıma sahip yeni web siteleri açıldı. Yani, bu web siteleri tamamen aynı günde oluşturulmuş, aynı yazılımlara sahip olarak oluşturuldu.
İlginç bir şekilde, özgün görsellerin kullanıldığı sayfaların, stok fotoğraflı sayfalardan sürekli olarak daha fazla yer aldığı keşfedildi. Sonuç; şaşırtıcı ve heyecan vericiydi! Bu yüzden; SEO çalışmalarımızda 3 SEO önerisi arasında; görsel SEO kullanımını yer almaktadır.
Bir grafik tasarımcı veya bir ajans ile çalışın.
Profesyonel tasarım programlarını kullanamıyorsanız; Canva aracını kullanabilirsiniz.
Bir Freelance Tasarımcı bulun. Bionluk.com, Armut.com gibi web sitelerinden bir freelancer tasarımcı bulabilirsiniz.
Telefonunuz ile çektiğiniz görselleri kullanın.
Ekran görüntüleri kullanın.
2. Özgün ve SEO Uyumlu Meta Açıklamaları Yazın
3 SEO Önerisi arasından en önemlisi meta açıklama diyebiliriz. Meta açıklamalar, kullanıcıların web sitenizi ziyaret etmeden önce web sitenizi ziyaret edip etmemesinde büyük rol oynar. Web sitenizi ziyaret eden kullanıcıların büyük bir çoğunluğu web sayfanızın başlığını ve açıklamasını muhakkak okumaktadır.
Meta açıklamaları değişen algoritmalara rağmen hep bir SEO sıralama kriteri olma durumunu korumuştur. Web sitesinin tıklanma oranlarını artırma özellikleri arasında da yer almaktadır. Bu yüzden özgün, dikkat çekici ve SEO uyumlu meta açıklamaları yazmaya özen göstermelisiniz.
İyi yazılmış ve optimize edilmiş bir meta açıklama, sitenizin organik tıklama oranını (TO) iyileştirebilir . Bazı durumlarda, TO'nuzu iyileştirmek, Google'da daha üst sıralarda yer almanıza gerek kalmadan önemli ölçüde daha fazla organik trafiğe yol açabilir.
Örnek vermek gerekirse; Ayda 10.000 arama alan bir anahtar kelime için 4. sırada olduğunuzu varsayalım. 300 tıklama ile %3'lük bir tıklanma oranına sahip olduğunu düşünelim. Başlık ve açıklama etiketlerinizi optimize ederek, bu tıklanma oranını ikiye katlayarak tıklanma oranınızı %6'ya çıkardınız. Aynı anahtar kelime artık web sitenize 600 organik trafik getirecektir. Tıklanma oranı için optimizasyonun gücü bu olsa gerek!
Trafik Getirecek Meta Açıklama Nasıl Olmalıdır?
Her meta açıklama içerik ile alakalı olmalıdır.
Meta açıklamada kullanıcıyı harekete geçiren kelimeler olmalıdır.
Her meta açıklama özgün olması gerekmektedir.
Her sayfanın bir meta açıklaması olması gerekmektedir.
Meta açıklamaları maksimum 160 karakter ve 920 px uzunluğunda olmalıdır.
3. Düşük Kalitedeki İçerikleri Güncelleyin ve Silin
Web sitenizdeki içerikleri silerek organik trafiğinizi yükseltebilirsiniz. Sitenizin içeriği uzun zamandır yayında ve size hiçbir şekilde bir getiri sağlamıyorsa o içeriği ya silin ya da güncelleyin. Çünkü, Google'ın arama bütçesini boşa kullanmış olucaksınız.
Web sitenizdeki içerikleri güncelleyerek, içeriklerinizin kalitesini yükselterek web sitenizdeki organik trafiği yükseltebilirsiniz. Ayrıca, hedeflediğiniz anahtar kelimenin hacimlerini de takip ederek bir güncelleme yapmanız da faydalı olucaktır. Hepsinden önce düşük performans gösteren sayfaları bularak işe başlayın. Nasıl yapacağınız hakkında hiç bilginiz yok ise aşağıdaki adımları izleyerek performansı düşük sayfalarınızı bulabilirsiniz. Öncelikle bu işlemi yaparken çeşitli araçları kullanmamız gerekmektedir. Bu araçlar; Ahrefs, Semrush ve Google Search Console
Semrush aracı ile en çok trafik alan sayfalarımızı görüntüledik.
Keyword sekmesi altında yer alanlar web sitesinin Google'da yer alan anahtar kelimesidir. Pos. yani Position/Sıralama anlamına gelmektedir. Anahtar kelimemizin Google'daki sıralamasını bize vermektedir. Traffic kısmı bizim sayfamızın ve anahtar kelimemizin ne kadar kaliteli olduğu ve ne kadar trafik getirisi olduğu hakkında bize bilgi vermektedir. Bir kez "traffic" yazısına tıklayarak en çok trafik getirisi olan sayfayı ve anahtar kelimeyi görüntüleyebiliriz. URL kısmında da anahtar kelimenin yer aldığı sayfayı karşımıza çıkarmaktadır. Peki, aynı işlemi Search Console aracından nasıl yapabiliriz? Birlikte inceleyelim...
Search Console hesabını açtıktan sonra Performans > Arama Sonuçları adımlarını takip edin! Daha sonrasında tarih aralığını istediğiniz gibi yukarıdan filtreleyebilirsiniz. Aşağıda yer alan sorgular yerine sayfa sayısını işaretleyin. Karşınıza web sitenize ait sayfalar URL'leri ile birlikte gelecektir. Tıklanma sayıları en yüksek olanlar web sitenize en çok trafiği getiren sayfanız olacaktır. Aynı şekilde en az trafik getiren sayfalarınıza da ulaşabilirsiniz. 3 SEO önerisi hakkındaki görüşlerinizi aşağıdaki yorumlar kısmından bizimle paylaşabilirsiniz.
Bu ve bunun gibi güncel içeriklerden haberdar olmak için blog sayfamızı inceleyebilir, sosyal medya hesaplarımızı takip edebilirsiniz.
SEO, web sitenize organik trafik çekmek için en etkili kanallardan birisidir.
Google'da Sıralama Yükselten 3 SEO Önerisi
Google sıralamalarınızı yükseltmek için Google'ın nasıl çalıştığına, algoritmaların ne istediğine dikkat etmek gerekiyor. Sizler de 3 SEO Önerisi ile web sitenizin trafiğini iyileştirebilirsiniz. Google algoritması, sıralamaları belirlemek için yüzlerce faktörü önemsiyor. Bu yüzdende bizim için önemli olan 3 SEO önerisini sizlerle paylaştık. SEO stratejisi oluşturup geliştirmek kimi zaman sanıldığı kadar kolay olmuyor. Çünkü, Google'ın algoritmaları sürekli değişiklik gösteriyor. Bu yüzden de, içeriklerinizi Google için değil kullanıcıları odaklayarak yapmanız da fayda olucaktır. Aslında Google'ın bizlerden istediği de tam olarak bu! Kullanıcılara yarar sağlayan, amaçladığı şeyi karşısına sunabilen web siteleri tasarlamak, sahip olmak.
SERP'de daha üst sıralarda yer almak için Google'ın bütün sıralama faktörlerini bilmenize gerek yoktur. Yukarıda da bahsettiğimiz gibi, web sitesinizi sadece Google için değil kullanıcı odaklı düzenleyerek sıralamalarınızı iyileştirebilirsiniz.
Bu konuda uygulamaya alabileceğiniz ve performans elde edebileceğiniz 3 SEO Önerisi' ni sizler için hazırladık. Sonuçları uzun vadede daha verimli şekilde alacağınızdan şüpheniz olmasın!
1. Özgün Görseller Kullanın
Google sıralama faktörlerinden birisi de özgün görsel ve içerik kullanımıdır. Bu yüzden de 3 SEO önerisi arasından yer almaktadır. Web sitenizde yer alan görsellerin özgün olduğundan emin olun. Görsellerinizin alakalı, ilgi çekici ve aksiyon almaya yönelik olması da oldukça önemlidir.
Google orijinal multimedya içeren sayfaları sıralamayı tercih edebilir. Reboot Online tarafından 2019 yılında gerçekleştirilen (ve 2020 yılında güncellenen) bir sektör araştırması, orijinal görselleri olan ve olmayan sayfaları test etmeye karar verdi .
Bir web sitesi, profesyonel bir ekip tarafından çekilen tamamen özgün görseller kullandı. Diğer web sitesi ise stok ve alıntı görseller kullandı. Google sıralamalarına etki edecek tüm diğer faktörleri eşit tutmak için aynı yazılıma sahip yeni web siteleri açıldı. Yani, bu web siteleri tamamen aynı günde oluşturulmuş, aynı yazılımlara sahip olarak oluşturuldu.
İlginç bir şekilde, özgün görsellerin kullanıldığı sayfaların, stok fotoğraflı sayfalardan sürekli olarak daha fazla yer aldığı keşfedildi. Sonuç; şaşırtıcı ve heyecan vericiydi! Bu yüzden; SEO çalışmalarımızda 3 SEO önerisi arasında; görsel SEO kullanımını yer almaktadır.
Bir grafik tasarımcı veya bir ajans ile çalışın.
Profesyonel tasarım programlarını kullanamıyorsanız; Canva aracını kullanabilirsiniz.
Bir Freelance Tasarımcı bulun. Bionluk.com, Armut.com gibi web sitelerinden bir freelancer tasarımcı bulabilirsiniz.
Telefonunuz ile çektiğiniz görselleri kullanın.
Ekran görüntüleri kullanın.
2. Özgün ve SEO Uyumlu Meta Açıklamaları Yazın
3 SEO Önerisi arasından en önemlisi meta açıklama diyebiliriz. Meta açıklamalar, kullanıcıların web sitenizi ziyaret etmeden önce web sitenizi ziyaret edip etmemesinde büyük rol oynar. Web sitenizi ziyaret eden kullanıcıların büyük bir çoğunluğu web sayfanızın başlığını ve açıklamasını muhakkak okumaktadır.
Meta açıklamaları değişen algoritmalara rağmen hep bir SEO sıralama kriteri olma durumunu korumuştur. Web sitesinin tıklanma oranlarını artırma özellikleri arasında da yer almaktadır. Bu yüzden özgün, dikkat çekici ve SEO uyumlu meta açıklamaları yazmaya özen göstermelisiniz.
İyi yazılmış ve optimize edilmiş bir meta açıklama, sitenizin organik tıklama oranını (TO) iyileştirebilir . Bazı durumlarda, TO'nuzu iyileştirmek, Google'da daha üst sıralarda yer almanıza gerek kalmadan önemli ölçüde daha fazla organik trafiğe yol açabilir.
Örnek vermek gerekirse; Ayda 10.000 arama alan bir anahtar kelime için 4. sırada olduğunuzu varsayalım. 300 tıklama ile %3'lük bir tıklanma oranına sahip olduğunu düşünelim. Başlık ve açıklama etiketlerinizi optimize ederek, bu tıklanma oranını ikiye katlayarak tıklanma oranınızı %6'ya çıkardınız. Aynı anahtar kelime artık web sitenize 600 organik trafik getirecektir. Tıklanma oranı için optimizasyonun gücü bu olsa gerek!
Trafik Getirecek Meta Açıklama Nasıl Olmalıdır?
Her meta açıklama içerik ile alakalı olmalıdır.
Meta açıklamada kullanıcıyı harekete geçiren kelimeler olmalıdır.
Her meta açıklama özgün olması gerekmektedir.
Her sayfanın bir meta açıklaması olması gerekmektedir.
Meta açıklamaları maksimum 160 karakter ve 920 px uzunluğunda olmalıdır.
3. Düşük Kalitedeki İçerikleri Güncelleyin ve Silin
Web sitenizdeki içerikleri silerek organik trafiğinizi yükseltebilirsiniz. Sitenizin içeriği uzun zamandır yayında ve size hiçbir şekilde bir getiri sağlamıyorsa o içeriği ya silin ya da güncelleyin. Çünkü, Google'ın arama bütçesini boşa kullanmış olucaksınız.
Web sitenizdeki içerikleri güncelleyerek, içeriklerinizin kalitesini yükselterek web sitenizdeki organik trafiği yükseltebilirsiniz. Ayrıca, hedeflediğiniz anahtar kelimenin hacimlerini de takip ederek bir güncelleme yapmanız da faydalı olucaktır. Hepsinden önce düşük performans gösteren sayfaları bularak işe başlayın. Nasıl yapacağınız hakkında hiç bilginiz yok ise aşağıdaki adımları izleyerek performansı düşük sayfalarınızı bulabilirsiniz. Öncelikle bu işlemi yaparken çeşitli araçları kullanmamız gerekmektedir. Bu araçlar; Ahrefs, Semrush ve Google Search Console
Semrush aracı ile en çok trafik alan sayfalarımızı görüntüledik.
Keyword sekmesi altında yer alanlar web sitesinin Google'da yer alan anahtar kelimesidir. Pos. yani Position/Sıralama anlamına gelmektedir. Anahtar kelimemizin Google'daki sıralamasını bize vermektedir. Traffic kısmı bizim sayfamızın ve anahtar kelimemizin ne kadar kaliteli olduğu ve ne kadar trafik getirisi olduğu hakkında bize bilgi vermektedir. Bir kez "traffic" yazısına tıklayarak en çok trafik getirisi olan sayfayı ve anahtar kelimeyi görüntüleyebiliriz. URL kısmında da anahtar kelimenin yer aldığı sayfayı karşımıza çıkarmaktadır. Peki, aynı işlemi Search Console aracından nasıl yapabiliriz? Birlikte inceleyelim...
Search Console hesabını açtıktan sonra Performans > Arama Sonuçları adımlarını takip edin! Daha sonrasında tarih aralığını istediğiniz gibi yukarıdan filtreleyebilirsiniz. Aşağıda yer alan sorgular yerine sayfa sayısını işaretleyin. Karşınıza web sitenize ait sayfalar URL'leri ile birlikte gelecektir. Tıklanma sayıları en yüksek olanlar web sitenize en çok trafiği getiren sayfanız olacaktır. Aynı şekilde en az trafik getiren sayfalarınıza da ulaşabilirsiniz. 3 SEO önerisi hakkındaki görüşlerinizi aşağıdaki yorumlar kısmından bizimle paylaşabilirsiniz.
Bu ve bunun gibi güncel içeriklerden haberdar olmak için blog sayfamızı inceleyebilir, sosyal medya hesaplarımızı takip edebilirsiniz.
SEO, web sitenize organik trafik çekmek için en etkili kanallardan birisidir.
Google'da Sıralama Yükselten 3 SEO Önerisi
Google sıralamalarınızı yükseltmek için Google'ın nasıl çalıştığına, algoritmaların ne istediğine dikkat etmek gerekiyor. Sizler de 3 SEO Önerisi ile web sitenizin trafiğini iyileştirebilirsiniz. Google algoritması, sıralamaları belirlemek için yüzlerce faktörü önemsiyor. Bu yüzdende bizim için önemli olan 3 SEO önerisini sizlerle paylaştık. SEO stratejisi oluşturup geliştirmek kimi zaman sanıldığı kadar kolay olmuyor. Çünkü, Google'ın algoritmaları sürekli değişiklik gösteriyor. Bu yüzden de, içeriklerinizi Google için değil kullanıcıları odaklayarak yapmanız da fayda olucaktır. Aslında Google'ın bizlerden istediği de tam olarak bu! Kullanıcılara yarar sağlayan, amaçladığı şeyi karşısına sunabilen web siteleri tasarlamak, sahip olmak.
SERP'de daha üst sıralarda yer almak için Google'ın bütün sıralama faktörlerini bilmenize gerek yoktur. Yukarıda da bahsettiğimiz gibi, web sitesinizi sadece Google için değil kullanıcı odaklı düzenleyerek sıralamalarınızı iyileştirebilirsiniz.
Bu konuda uygulamaya alabileceğiniz ve performans elde edebileceğiniz 3 SEO Önerisi' ni sizler için hazırladık. Sonuçları uzun vadede daha verimli şekilde alacağınızdan şüpheniz olmasın!
1. Özgün Görseller Kullanın
Google sıralama faktörlerinden birisi de özgün görsel ve içerik kullanımıdır. Bu yüzden de 3 SEO önerisi arasından yer almaktadır. Web sitenizde yer alan görsellerin özgün olduğundan emin olun. Görsellerinizin alakalı, ilgi çekici ve aksiyon almaya yönelik olması da oldukça önemlidir.
Google orijinal multimedya içeren sayfaları sıralamayı tercih edebilir. Reboot Online tarafından 2019 yılında gerçekleştirilen (ve 2020 yılında güncellenen) bir sektör araştırması, orijinal görselleri olan ve olmayan sayfaları test etmeye karar verdi .
Bir web sitesi, profesyonel bir ekip tarafından çekilen tamamen özgün görseller kullandı. Diğer web sitesi ise stok ve alıntı görseller kullandı. Google sıralamalarına etki edecek tüm diğer faktörleri eşit tutmak için aynı yazılıma sahip yeni web siteleri açıldı. Yani, bu web siteleri tamamen aynı günde oluşturulmuş, aynı yazılımlara sahip olarak oluşturuldu.
İlginç bir şekilde, özgün görsellerin kullanıldığı sayfaların, stok fotoğraflı sayfalardan sürekli olarak daha fazla yer aldığı keşfedildi. Sonuç; şaşırtıcı ve heyecan vericiydi! Bu yüzden; SEO çalışmalarımızda 3 SEO önerisi arasında; görsel SEO kullanımını yer almaktadır.
Bir grafik tasarımcı veya bir ajans ile çalışın.
Profesyonel tasarım programlarını kullanamıyorsanız; Canva aracını kullanabilirsiniz.
Bir Freelance Tasarımcı bulun. Bionluk.com, Armut.com gibi web sitelerinden bir freelancer tasarımcı bulabilirsiniz.
Telefonunuz ile çektiğiniz görselleri kullanın.
Ekran görüntüleri kullanın.
2. Özgün ve SEO Uyumlu Meta Açıklamaları Yazın
3 SEO Önerisi arasından en önemlisi meta açıklama diyebiliriz. Meta açıklamalar, kullanıcıların web sitenizi ziyaret etmeden önce web sitenizi ziyaret edip etmemesinde büyük rol oynar. Web sitenizi ziyaret eden kullanıcıların büyük bir çoğunluğu web sayfanızın başlığını ve açıklamasını muhakkak okumaktadır.
Meta açıklamaları değişen algoritmalara rağmen hep bir SEO sıralama kriteri olma durumunu korumuştur. Web sitesinin tıklanma oranlarını artırma özellikleri arasında da yer almaktadır. Bu yüzden özgün, dikkat çekici ve SEO uyumlu meta açıklamaları yazmaya özen göstermelisiniz.
İyi yazılmış ve optimize edilmiş bir meta açıklama, sitenizin organik tıklama oranını (TO) iyileştirebilir . Bazı durumlarda, TO'nuzu iyileştirmek, Google'da daha üst sıralarda yer almanıza gerek kalmadan önemli ölçüde daha fazla organik trafiğe yol açabilir.
Örnek vermek gerekirse; Ayda 10.000 arama alan bir anahtar kelime için 4. sırada olduğunuzu varsayalım. 300 tıklama ile %3'lük bir tıklanma oranına sahip olduğunu düşünelim. Başlık ve açıklama etiketlerinizi optimize ederek, bu tıklanma oranını ikiye katlayarak tıklanma oranınızı %6'ya çıkardınız. Aynı anahtar kelime artık web sitenize 600 organik trafik getirecektir. Tıklanma oranı için optimizasyonun gücü bu olsa gerek!
Trafik Getirecek Meta Açıklama Nasıl Olmalıdır?
Her meta açıklama içerik ile alakalı olmalıdır.
Meta açıklamada kullanıcıyı harekete geçiren kelimeler olmalıdır.
Her meta açıklama özgün olması gerekmektedir.
Her sayfanın bir meta açıklaması olması gerekmektedir.
Meta açıklamaları maksimum 160 karakter ve 920 px uzunluğunda olmalıdır.
3. Düşük Kalitedeki İçerikleri Güncelleyin ve Silin
Web sitenizdeki içerikleri silerek organik trafiğinizi yükseltebilirsiniz. Sitenizin içeriği uzun zamandır yayında ve size hiçbir şekilde bir getiri sağlamıyorsa o içeriği ya silin ya da güncelleyin. Çünkü, Google'ın arama bütçesini boşa kullanmış olucaksınız.
Web sitenizdeki içerikleri güncelleyerek, içeriklerinizin kalitesini yükselterek web sitenizdeki organik trafiği yükseltebilirsiniz. Ayrıca, hedeflediğiniz anahtar kelimenin hacimlerini de takip ederek bir güncelleme yapmanız da faydalı olucaktır. Hepsinden önce düşük performans gösteren sayfaları bularak işe başlayın. Nasıl yapacağınız hakkında hiç bilginiz yok ise aşağıdaki adımları izleyerek performansı düşük sayfalarınızı bulabilirsiniz. Öncelikle bu işlemi yaparken çeşitli araçları kullanmamız gerekmektedir. Bu araçlar; Ahrefs, Semrush ve Google Search Console
Semrush aracı ile en çok trafik alan sayfalarımızı görüntüledik.
Keyword sekmesi altında yer alanlar web sitesinin Google'da yer alan anahtar kelimesidir. Pos. yani Position/Sıralama anlamına gelmektedir. Anahtar kelimemizin Google'daki sıralamasını bize vermektedir. Traffic kısmı bizim sayfamızın ve anahtar kelimemizin ne kadar kaliteli olduğu ve ne kadar trafik getirisi olduğu hakkında bize bilgi vermektedir. Bir kez "traffic" yazısına tıklayarak en çok trafik getirisi olan sayfayı ve anahtar kelimeyi görüntüleyebiliriz. URL kısmında da anahtar kelimenin yer aldığı sayfayı karşımıza çıkarmaktadır. Peki, aynı işlemi Search Console aracından nasıl yapabiliriz? Birlikte inceleyelim...
Search Console hesabını açtıktan sonra Performans > Arama Sonuçları adımlarını takip edin! Daha sonrasında tarih aralığını istediğiniz gibi yukarıdan filtreleyebilirsiniz. Aşağıda yer alan sorgular yerine sayfa sayısını işaretleyin. Karşınıza web sitenize ait sayfalar URL'leri ile birlikte gelecektir. Tıklanma sayıları en yüksek olanlar web sitenize en çok trafiği getiren sayfanız olacaktır. Aynı şekilde en az trafik getiren sayfalarınıza da ulaşabilirsiniz. 3 SEO önerisi hakkındaki görüşlerinizi aşağıdaki yorumlar kısmından bizimle paylaşabilirsiniz.
Bu ve bunun gibi güncel içeriklerden haberdar olmak için blog sayfamızı inceleyebilir, sosyal medya hesaplarımızı takip edebilirsiniz.
İlginizi Çekebilir!
Benzer İçerikler
İlginizi Çekebilir!