Funnel Nedir? Aşamaları Nelerdir?

Funnel Nedir?
Funnel Nedir?
Funnel Nedir?

Funnel (Satış Hunisi) Aşamaları Nelerdir?

Funnel, türkçe karşılığı ile "huni" olarak adlandırılır. Türkiye'nin pazarlama alanında "satış hunisi" ve "pazarlama hunisi" olarak konumlanmaktadır. Peki, özellikle pazarlamacıların dilinden hiç düşmeyen sales funnel nedir ve nasıl kurulur? Funnel kurmak için, 4 aşamaya ihtiyaç vardır. Soğuk kitleden sıcak kitleye doğru ilerleyen bu aşamalar; potansiyel müşteri kitlesine ulaşabilmek için kullanılmaktadır. Funnel pazarlaması, günümüzde profesyonel olarak çok ciddi bir şekilde kullanılmaktadır. Ayrıca markaların gerek ürün, gerek hizmet satışlarında en önemli can damarı haline gelmiş bulunmaktadır. Birçok farklı strateji ve yöntem de bu sayede geliştirilebilir olmuştur. Satış hunisi sistemini profesyonel bir şekilde oluşturabilmek için, sitenizin optimize edilmiş olması gerekir. Hem mobil hem web için kullanıcı deneyimi oldukça önemli olduğundan, sistemin çok planlı ve özenli bir şekilde hazırlanması gerekir.

Birçok insanın merak ettiği funnel ne demek?  Sorusunda kısaca bahsettik, peki; funnel aşamaları nelerdir? Dijitalde funnel sistemi gibi detaylara aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Funnel Aşamaları Nelerdir?

Dijitalde Funnel Sistemi

Geleneksel pazarlama yöntemlerinde müşterilere tekrar ulaşmak neredeyse mümkün değil.. Bunu birkaç örnekle açıklayacak olursak; sokakta ceviz satan biri var ve bunları özenle paketleyip masasına dizmiş. İlgi uyandırmak için ise, paketlerin üzerine 20 TL'den 10 TL'ye düştüğünü belirten renkli kağıtlar asmış.

Gelen müşterilerin ise bazıları alıyor, bazıları sadece fiyat soruyor.. Yani, günümüzde hemen hemen herkes, kendi satış hunisini oluşturuyor. Tabii bu dönüşüm tamamlanamasa ve çok profesyonel yapılmasa da bu sistem bu şekilde işliyor.. Fiyat sorup satın almadığına göre ona tekrar ulaşıp dönüşümü tamamlamak geleneksel pazarlamada çok da mümkün değil. Ama günümüz dijitalinde birçok platform ve farklı kaynaklar aracılığı ile, kullanıcılara tekrar tekrar ulaşmak mümkün.

Funnel'in Aşamaları Nelerdir?

4 farklı aşaması olduğundan bahsetmiştik, peki, nedir bu aşamalar? Bu 4 aşama, funnelin ürün ve hizmete giden yol haritasını belirlemektedir. Ürün/hizmetinizle ilgilenebilecek potansiyel kitlenize bu aşamalar ile ulaşabilir, çeşitli stratejiler ile, sonuca ulaşabilirsiniz.

Farkındalık Yaratma

Funnelin ilk adımını oluşturmaktadır. Belirlemiş olduğunuz kitlelerin ilgisini çekmeye, ürün ve hizmetlerinizin farkına vardırmaya yönelik yapılan çalışmalar bütünüdür. Facebook Business Manager Instagram & Facebook reklamları, Google reklamları, Instagram reelsleri farkındalık yaratılabilecek alanlara örnektir. Dijital platformlarda yapılabilecek, kullanıcıları web sitesine çekmeye yönelik davranışları kapsamaktadır. Farkındalık aşamasının asıl amacı, belirlenen kitlenin ilgisini hızlı bir şekilde çekip, ilgilenen kişilerin siteyi ziyaret etmelerini sağlamaktır.

İlgi Uyandırma

İkinci aşaması olan ilgi uyandırmada ise, birinci aşamada siteyi ziyaret eden potansiyel kitlelere ulaşılmaktadır. Daha önce ürün ve hizmetin farkına varan kitleleri siteye tekrar çekip, daha uzun süre web sitede kalması ve çeşitli işlemler yapması amaçlanmaktadır. Bu aşamanın en önemli unsurlarından biri, kullanıcı deneyimidir. UX, yani kullanıcı deneyimi olarak adlandırılmaktadır. Kullanıcıların web sitenizde rahat hareket edip, her şeye kolayca ulaşmasına olanak tanımaktadır.

Örneğin organik ürünler satan bir web siteniz var. Web sitenizde oluşturacağınız sıkça sorulan sorular bölümü ile, kullanıcıların meraklarını giderebilirsiniz. Nerede üretiliyor, kargolama süreci nasıl işliyor? Bunun gibi detaylar, ilgi uyandırma aşamasında sitenizi ziyaret eden kullanıcıların karşısına çıkacak olan sayfada bulunmalıdır. Ayrıca, kullanıcıların sizlere kolayca ulaşabilmesi, UX'un en önemli detaylarından biridir. Her şeyden önce web sitesi mobil & tablet uyumlu olmalıdır. Yönlendirme yapacağınız sayfaya iletişim butonları (whatsapp, telefon) gibi butonlar ekleyip, hızlı ulaşılabilirlik oluşturmanız bu aşamada oldukça önemlidir.

İlgi uyandırma aşamasında, en basit örneği ile facebook pikseli kullanabilir, ilk aşamada sitenize çektiğiniz potansiyel kitlelere yeniden hedefleme yapabilirsiniz.

Değerlendirme

Bu aşama, yine en çok dikkat edilmesi gereken detayları oluşturur. İlgi uyandırmada olduğu gibi kullanıcı deneyimi oldukça önemlidir. Kullanıcıların aksiyon almasına (sepete ürün ekleme, form doldurma..) yönelik yapılan çalışmaları kapsamaktadır. Kullanıcıların ilgisini çekmek bu bağlamda oldukça önemlidir. Sepette %50'ye varan indirim gibi açıklamalar, ilk yönlendirme aşamasında yer alabilir. Bu sayede kullanıcı sepete ürün ekleyip, bunu gözlemlemeyi deneyecektir. Ayrıca, ilgi çekici bir form içeriği oluşturulup, kitle harekete geçirilebilmektedir.

Satış

Funnelin en son tabakasını temsil etmektedir. Son kullanıcıya ulaşıp, ürün/hizmet satışı gibi dönüşümlerin tamamlandığı aşamadır. Son kampanyalar, duyurular bu aşamada duyurulup huninin daraltıldığı kitleye ulaşılır. Burada dikkat edilmesi gereken, kullanıcıların satın almasını tetikleyici mesaj içerikleridir. Pazarlama hunisinde ilgi uyandırma aşamasından satış aşamasına kadar en ince detaylarla ilerlenmesi gerekmektedir. Huninin son aşamasında %10'a yakın dönüşüm elde edilebilmektedir. Son kullanıcının ürünü satın almasına yönelik aldığınız site içi aksiyonlar, dönüşüm oranlarınızı günden güne artırmaktadır.

Bilgilendirme

Dünyanın her yerinde huni pazarlaması kullanılmaktadır. Bu yazıyı okurken aklınıza bazı soru işaretlerinin takıldığını düşünüyoruz. Ne gibi? Bugüne kadar internetten satın aldığınız birçok ürünün arkasında huni pazarlaması olduğunu biliyor muydunuz? Evet, tam olarak öyle. Dönüşüm odaklı yapılan bu çalışmalar, Dünyanın her yerinde aktif olarak kullanılmaktadır.

4 aşamada birçok farklı detay ve örnek belirttik. Sizler de kendi funnel stratejilerinizi oluşturabilir, cironuzu artırmaya yönelik çalışmalar sağlayabilirsiniz. Click Funnels ve Thrive Themes, günümüzde en çok kullanılan pazarlama hunisi kaynaklarıdır. Dilerseniz bu kaynaklardan yararlanabilirsiniz.

Satış hunisi oluşturmak için birçok farklı mecraya hakim olunması gerekmektedir. Gerek web site, gerek reklam, gerekse sosyal medya yönetiminizin en verimli şekilde sağlanması, destekleyici içeriklerin ve kampanyaların üretilmesi gerekmektedir. Bizler Orbita Dijital Performans Ajansı olarak, işletmenizi büyütmek için birçok farklı strateji üretmekteyiz. Ürün ve hizmet satışlarınızı artırmaya yönelik dijital pazarlama stratejileri için bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

Funnel (Satış Hunisi) Aşamaları Nelerdir?

Funnel, türkçe karşılığı ile "huni" olarak adlandırılır. Türkiye'nin pazarlama alanında "satış hunisi" ve "pazarlama hunisi" olarak konumlanmaktadır. Peki, özellikle pazarlamacıların dilinden hiç düşmeyen sales funnel nedir ve nasıl kurulur? Funnel kurmak için, 4 aşamaya ihtiyaç vardır. Soğuk kitleden sıcak kitleye doğru ilerleyen bu aşamalar; potansiyel müşteri kitlesine ulaşabilmek için kullanılmaktadır. Funnel pazarlaması, günümüzde profesyonel olarak çok ciddi bir şekilde kullanılmaktadır. Ayrıca markaların gerek ürün, gerek hizmet satışlarında en önemli can damarı haline gelmiş bulunmaktadır. Birçok farklı strateji ve yöntem de bu sayede geliştirilebilir olmuştur. Satış hunisi sistemini profesyonel bir şekilde oluşturabilmek için, sitenizin optimize edilmiş olması gerekir. Hem mobil hem web için kullanıcı deneyimi oldukça önemli olduğundan, sistemin çok planlı ve özenli bir şekilde hazırlanması gerekir.

Birçok insanın merak ettiği funnel ne demek?  Sorusunda kısaca bahsettik, peki; funnel aşamaları nelerdir? Dijitalde funnel sistemi gibi detaylara aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Funnel Aşamaları Nelerdir?

Dijitalde Funnel Sistemi

Geleneksel pazarlama yöntemlerinde müşterilere tekrar ulaşmak neredeyse mümkün değil.. Bunu birkaç örnekle açıklayacak olursak; sokakta ceviz satan biri var ve bunları özenle paketleyip masasına dizmiş. İlgi uyandırmak için ise, paketlerin üzerine 20 TL'den 10 TL'ye düştüğünü belirten renkli kağıtlar asmış.

Gelen müşterilerin ise bazıları alıyor, bazıları sadece fiyat soruyor.. Yani, günümüzde hemen hemen herkes, kendi satış hunisini oluşturuyor. Tabii bu dönüşüm tamamlanamasa ve çok profesyonel yapılmasa da bu sistem bu şekilde işliyor.. Fiyat sorup satın almadığına göre ona tekrar ulaşıp dönüşümü tamamlamak geleneksel pazarlamada çok da mümkün değil. Ama günümüz dijitalinde birçok platform ve farklı kaynaklar aracılığı ile, kullanıcılara tekrar tekrar ulaşmak mümkün.

Funnel'in Aşamaları Nelerdir?

4 farklı aşaması olduğundan bahsetmiştik, peki, nedir bu aşamalar? Bu 4 aşama, funnelin ürün ve hizmete giden yol haritasını belirlemektedir. Ürün/hizmetinizle ilgilenebilecek potansiyel kitlenize bu aşamalar ile ulaşabilir, çeşitli stratejiler ile, sonuca ulaşabilirsiniz.

Farkındalık Yaratma

Funnelin ilk adımını oluşturmaktadır. Belirlemiş olduğunuz kitlelerin ilgisini çekmeye, ürün ve hizmetlerinizin farkına vardırmaya yönelik yapılan çalışmalar bütünüdür. Facebook Business Manager Instagram & Facebook reklamları, Google reklamları, Instagram reelsleri farkındalık yaratılabilecek alanlara örnektir. Dijital platformlarda yapılabilecek, kullanıcıları web sitesine çekmeye yönelik davranışları kapsamaktadır. Farkındalık aşamasının asıl amacı, belirlenen kitlenin ilgisini hızlı bir şekilde çekip, ilgilenen kişilerin siteyi ziyaret etmelerini sağlamaktır.

İlgi Uyandırma

İkinci aşaması olan ilgi uyandırmada ise, birinci aşamada siteyi ziyaret eden potansiyel kitlelere ulaşılmaktadır. Daha önce ürün ve hizmetin farkına varan kitleleri siteye tekrar çekip, daha uzun süre web sitede kalması ve çeşitli işlemler yapması amaçlanmaktadır. Bu aşamanın en önemli unsurlarından biri, kullanıcı deneyimidir. UX, yani kullanıcı deneyimi olarak adlandırılmaktadır. Kullanıcıların web sitenizde rahat hareket edip, her şeye kolayca ulaşmasına olanak tanımaktadır.

Örneğin organik ürünler satan bir web siteniz var. Web sitenizde oluşturacağınız sıkça sorulan sorular bölümü ile, kullanıcıların meraklarını giderebilirsiniz. Nerede üretiliyor, kargolama süreci nasıl işliyor? Bunun gibi detaylar, ilgi uyandırma aşamasında sitenizi ziyaret eden kullanıcıların karşısına çıkacak olan sayfada bulunmalıdır. Ayrıca, kullanıcıların sizlere kolayca ulaşabilmesi, UX'un en önemli detaylarından biridir. Her şeyden önce web sitesi mobil & tablet uyumlu olmalıdır. Yönlendirme yapacağınız sayfaya iletişim butonları (whatsapp, telefon) gibi butonlar ekleyip, hızlı ulaşılabilirlik oluşturmanız bu aşamada oldukça önemlidir.

İlgi uyandırma aşamasında, en basit örneği ile facebook pikseli kullanabilir, ilk aşamada sitenize çektiğiniz potansiyel kitlelere yeniden hedefleme yapabilirsiniz.

Değerlendirme

Bu aşama, yine en çok dikkat edilmesi gereken detayları oluşturur. İlgi uyandırmada olduğu gibi kullanıcı deneyimi oldukça önemlidir. Kullanıcıların aksiyon almasına (sepete ürün ekleme, form doldurma..) yönelik yapılan çalışmaları kapsamaktadır. Kullanıcıların ilgisini çekmek bu bağlamda oldukça önemlidir. Sepette %50'ye varan indirim gibi açıklamalar, ilk yönlendirme aşamasında yer alabilir. Bu sayede kullanıcı sepete ürün ekleyip, bunu gözlemlemeyi deneyecektir. Ayrıca, ilgi çekici bir form içeriği oluşturulup, kitle harekete geçirilebilmektedir.

Satış

Funnelin en son tabakasını temsil etmektedir. Son kullanıcıya ulaşıp, ürün/hizmet satışı gibi dönüşümlerin tamamlandığı aşamadır. Son kampanyalar, duyurular bu aşamada duyurulup huninin daraltıldığı kitleye ulaşılır. Burada dikkat edilmesi gereken, kullanıcıların satın almasını tetikleyici mesaj içerikleridir. Pazarlama hunisinde ilgi uyandırma aşamasından satış aşamasına kadar en ince detaylarla ilerlenmesi gerekmektedir. Huninin son aşamasında %10'a yakın dönüşüm elde edilebilmektedir. Son kullanıcının ürünü satın almasına yönelik aldığınız site içi aksiyonlar, dönüşüm oranlarınızı günden güne artırmaktadır.

Bilgilendirme

Dünyanın her yerinde huni pazarlaması kullanılmaktadır. Bu yazıyı okurken aklınıza bazı soru işaretlerinin takıldığını düşünüyoruz. Ne gibi? Bugüne kadar internetten satın aldığınız birçok ürünün arkasında huni pazarlaması olduğunu biliyor muydunuz? Evet, tam olarak öyle. Dönüşüm odaklı yapılan bu çalışmalar, Dünyanın her yerinde aktif olarak kullanılmaktadır.

4 aşamada birçok farklı detay ve örnek belirttik. Sizler de kendi funnel stratejilerinizi oluşturabilir, cironuzu artırmaya yönelik çalışmalar sağlayabilirsiniz. Click Funnels ve Thrive Themes, günümüzde en çok kullanılan pazarlama hunisi kaynaklarıdır. Dilerseniz bu kaynaklardan yararlanabilirsiniz.

Satış hunisi oluşturmak için birçok farklı mecraya hakim olunması gerekmektedir. Gerek web site, gerek reklam, gerekse sosyal medya yönetiminizin en verimli şekilde sağlanması, destekleyici içeriklerin ve kampanyaların üretilmesi gerekmektedir. Bizler Orbita Dijital Performans Ajansı olarak, işletmenizi büyütmek için birçok farklı strateji üretmekteyiz. Ürün ve hizmet satışlarınızı artırmaya yönelik dijital pazarlama stratejileri için bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

Funnel (Satış Hunisi) Aşamaları Nelerdir?

Funnel, türkçe karşılığı ile "huni" olarak adlandırılır. Türkiye'nin pazarlama alanında "satış hunisi" ve "pazarlama hunisi" olarak konumlanmaktadır. Peki, özellikle pazarlamacıların dilinden hiç düşmeyen sales funnel nedir ve nasıl kurulur? Funnel kurmak için, 4 aşamaya ihtiyaç vardır. Soğuk kitleden sıcak kitleye doğru ilerleyen bu aşamalar; potansiyel müşteri kitlesine ulaşabilmek için kullanılmaktadır. Funnel pazarlaması, günümüzde profesyonel olarak çok ciddi bir şekilde kullanılmaktadır. Ayrıca markaların gerek ürün, gerek hizmet satışlarında en önemli can damarı haline gelmiş bulunmaktadır. Birçok farklı strateji ve yöntem de bu sayede geliştirilebilir olmuştur. Satış hunisi sistemini profesyonel bir şekilde oluşturabilmek için, sitenizin optimize edilmiş olması gerekir. Hem mobil hem web için kullanıcı deneyimi oldukça önemli olduğundan, sistemin çok planlı ve özenli bir şekilde hazırlanması gerekir.

Birçok insanın merak ettiği funnel ne demek?  Sorusunda kısaca bahsettik, peki; funnel aşamaları nelerdir? Dijitalde funnel sistemi gibi detaylara aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Funnel Aşamaları Nelerdir?

Dijitalde Funnel Sistemi

Geleneksel pazarlama yöntemlerinde müşterilere tekrar ulaşmak neredeyse mümkün değil.. Bunu birkaç örnekle açıklayacak olursak; sokakta ceviz satan biri var ve bunları özenle paketleyip masasına dizmiş. İlgi uyandırmak için ise, paketlerin üzerine 20 TL'den 10 TL'ye düştüğünü belirten renkli kağıtlar asmış.

Gelen müşterilerin ise bazıları alıyor, bazıları sadece fiyat soruyor.. Yani, günümüzde hemen hemen herkes, kendi satış hunisini oluşturuyor. Tabii bu dönüşüm tamamlanamasa ve çok profesyonel yapılmasa da bu sistem bu şekilde işliyor.. Fiyat sorup satın almadığına göre ona tekrar ulaşıp dönüşümü tamamlamak geleneksel pazarlamada çok da mümkün değil. Ama günümüz dijitalinde birçok platform ve farklı kaynaklar aracılığı ile, kullanıcılara tekrar tekrar ulaşmak mümkün.

Funnel'in Aşamaları Nelerdir?

4 farklı aşaması olduğundan bahsetmiştik, peki, nedir bu aşamalar? Bu 4 aşama, funnelin ürün ve hizmete giden yol haritasını belirlemektedir. Ürün/hizmetinizle ilgilenebilecek potansiyel kitlenize bu aşamalar ile ulaşabilir, çeşitli stratejiler ile, sonuca ulaşabilirsiniz.

Farkındalık Yaratma

Funnelin ilk adımını oluşturmaktadır. Belirlemiş olduğunuz kitlelerin ilgisini çekmeye, ürün ve hizmetlerinizin farkına vardırmaya yönelik yapılan çalışmalar bütünüdür. Facebook Business Manager Instagram & Facebook reklamları, Google reklamları, Instagram reelsleri farkındalık yaratılabilecek alanlara örnektir. Dijital platformlarda yapılabilecek, kullanıcıları web sitesine çekmeye yönelik davranışları kapsamaktadır. Farkındalık aşamasının asıl amacı, belirlenen kitlenin ilgisini hızlı bir şekilde çekip, ilgilenen kişilerin siteyi ziyaret etmelerini sağlamaktır.

İlgi Uyandırma

İkinci aşaması olan ilgi uyandırmada ise, birinci aşamada siteyi ziyaret eden potansiyel kitlelere ulaşılmaktadır. Daha önce ürün ve hizmetin farkına varan kitleleri siteye tekrar çekip, daha uzun süre web sitede kalması ve çeşitli işlemler yapması amaçlanmaktadır. Bu aşamanın en önemli unsurlarından biri, kullanıcı deneyimidir. UX, yani kullanıcı deneyimi olarak adlandırılmaktadır. Kullanıcıların web sitenizde rahat hareket edip, her şeye kolayca ulaşmasına olanak tanımaktadır.

Örneğin organik ürünler satan bir web siteniz var. Web sitenizde oluşturacağınız sıkça sorulan sorular bölümü ile, kullanıcıların meraklarını giderebilirsiniz. Nerede üretiliyor, kargolama süreci nasıl işliyor? Bunun gibi detaylar, ilgi uyandırma aşamasında sitenizi ziyaret eden kullanıcıların karşısına çıkacak olan sayfada bulunmalıdır. Ayrıca, kullanıcıların sizlere kolayca ulaşabilmesi, UX'un en önemli detaylarından biridir. Her şeyden önce web sitesi mobil & tablet uyumlu olmalıdır. Yönlendirme yapacağınız sayfaya iletişim butonları (whatsapp, telefon) gibi butonlar ekleyip, hızlı ulaşılabilirlik oluşturmanız bu aşamada oldukça önemlidir.

İlgi uyandırma aşamasında, en basit örneği ile facebook pikseli kullanabilir, ilk aşamada sitenize çektiğiniz potansiyel kitlelere yeniden hedefleme yapabilirsiniz.

Değerlendirme

Bu aşama, yine en çok dikkat edilmesi gereken detayları oluşturur. İlgi uyandırmada olduğu gibi kullanıcı deneyimi oldukça önemlidir. Kullanıcıların aksiyon almasına (sepete ürün ekleme, form doldurma..) yönelik yapılan çalışmaları kapsamaktadır. Kullanıcıların ilgisini çekmek bu bağlamda oldukça önemlidir. Sepette %50'ye varan indirim gibi açıklamalar, ilk yönlendirme aşamasında yer alabilir. Bu sayede kullanıcı sepete ürün ekleyip, bunu gözlemlemeyi deneyecektir. Ayrıca, ilgi çekici bir form içeriği oluşturulup, kitle harekete geçirilebilmektedir.

Satış

Funnelin en son tabakasını temsil etmektedir. Son kullanıcıya ulaşıp, ürün/hizmet satışı gibi dönüşümlerin tamamlandığı aşamadır. Son kampanyalar, duyurular bu aşamada duyurulup huninin daraltıldığı kitleye ulaşılır. Burada dikkat edilmesi gereken, kullanıcıların satın almasını tetikleyici mesaj içerikleridir. Pazarlama hunisinde ilgi uyandırma aşamasından satış aşamasına kadar en ince detaylarla ilerlenmesi gerekmektedir. Huninin son aşamasında %10'a yakın dönüşüm elde edilebilmektedir. Son kullanıcının ürünü satın almasına yönelik aldığınız site içi aksiyonlar, dönüşüm oranlarınızı günden güne artırmaktadır.

Bilgilendirme

Dünyanın her yerinde huni pazarlaması kullanılmaktadır. Bu yazıyı okurken aklınıza bazı soru işaretlerinin takıldığını düşünüyoruz. Ne gibi? Bugüne kadar internetten satın aldığınız birçok ürünün arkasında huni pazarlaması olduğunu biliyor muydunuz? Evet, tam olarak öyle. Dönüşüm odaklı yapılan bu çalışmalar, Dünyanın her yerinde aktif olarak kullanılmaktadır.

4 aşamada birçok farklı detay ve örnek belirttik. Sizler de kendi funnel stratejilerinizi oluşturabilir, cironuzu artırmaya yönelik çalışmalar sağlayabilirsiniz. Click Funnels ve Thrive Themes, günümüzde en çok kullanılan pazarlama hunisi kaynaklarıdır. Dilerseniz bu kaynaklardan yararlanabilirsiniz.

Satış hunisi oluşturmak için birçok farklı mecraya hakim olunması gerekmektedir. Gerek web site, gerek reklam, gerekse sosyal medya yönetiminizin en verimli şekilde sağlanması, destekleyici içeriklerin ve kampanyaların üretilmesi gerekmektedir. Bizler Orbita Dijital Performans Ajansı olarak, işletmenizi büyütmek için birçok farklı strateji üretmekteyiz. Ürün ve hizmet satışlarınızı artırmaya yönelik dijital pazarlama stratejileri için bizlerle iletişime geçebilirsiniz.